Spoštovani,
27. Sedlarjevo srečanje urbanistov in prostorskih planerjev Slovenije "Vizije prostorskega razvoja: tirna infrastruktura" bo v petek, 3.6.2016 v Mestnem muzeju v Ljubljani.
Pogledali bomo skozi prizmo razvoja evropskih infrastrukturnih koridorjev Mediteranskega in Baltsko – Jadranskega na poteku skozi Slovenijo. Obravnavali bomo infrastrukturno prioriteto drugi tir Divača – Koper, vizijo razvoja železnic v Sloveniji ter konkretne projekte, kot so drugi tir Ljubljana – Jesenice, Ljubljansko železniško vozlišče in Logistični center, vizije razvoja mestnega in primestnega tirnega prometa in drugo.
Primerjalno bomo prikazali izvedbo slovenskega avtocestnega križa, ki je po anketah javnega mnenja največji dosežek urejanja prostora Slovenije v zadnjem stoletju. "Pomeni zgodovinsko prelomnico v povezanosti in dostopnosti našega nacionalnega prostora in njegovi vključitvi v evropsko prometno omrežje. Pomeni novo prelomnico od izgradnje železnic pred stoletjem in več, to je še v časih Avstro-ogrske monarhije ...« je zapisano v obrazložitvi žirije Nagrade Maks Fabiani, ki je projektu v letu 2015 podelila posebno jubilejno odličje.
Namen obravnave tematike je spodbuditi strokovno in laično javnost h kritično konstruktivni razpravi, obenem pa vladajoče strukture na državni in lokalni ravni k pravim in pravočasnim odločitvam in ukrepom.
Hvala za že oddane prispevke po našem prvem pozivu v februarju 2016.
Rok za oddajo povzetkov prispevkov podaljšujemo do 15.4.2016.
Rok za oddajo prispevkov / člankov je 20.5.2016.
Članki bodo (tako kot lani) objavljeni v poletni strokovni številki Urbanega izziva, izdajatelja Urbanističnega inštituta Republike Slovenije.
27. Sedlarjevo srečanje urbanistov in prostorskih planerjev Slovenije "Vizije prostorskega razvoja: tirna infrastruktura" bo v petek, 3.6.2016 v Mestnem muzeju v Ljubljani.
Pogledali bomo skozi prizmo razvoja evropskih infrastrukturnih koridorjev Mediteranskega in Baltsko – Jadranskega na poteku skozi Slovenijo. Obravnavali bomo infrastrukturno prioriteto drugi tir Divača – Koper, vizijo razvoja železnic v Sloveniji ter konkretne projekte, kot so drugi tir Ljubljana – Jesenice, Ljubljansko železniško vozlišče in Logistični center, vizije razvoja mestnega in primestnega tirnega prometa in drugo.
Primerjalno bomo prikazali izvedbo slovenskega avtocestnega križa, ki je po anketah javnega mnenja največji dosežek urejanja prostora Slovenije v zadnjem stoletju. "Pomeni zgodovinsko prelomnico v povezanosti in dostopnosti našega nacionalnega prostora in njegovi vključitvi v evropsko prometno omrežje. Pomeni novo prelomnico od izgradnje železnic pred stoletjem in več, to je še v časih Avstro-ogrske monarhije ...« je zapisano v obrazložitvi žirije Nagrade Maks Fabiani, ki je projektu v letu 2015 podelila posebno jubilejno odličje.
Namen obravnave tematike je spodbuditi strokovno in laično javnost h kritično konstruktivni razpravi, obenem pa vladajoče strukture na državni in lokalni ravni k pravim in pravočasnim odločitvam in ukrepom.
Hvala za že oddane prispevke po našem prvem pozivu v februarju 2016.
Rok za oddajo povzetkov prispevkov podaljšujemo do 15.4.2016.
Rok za oddajo prispevkov / člankov je 20.5.2016.
Članki bodo (tako kot lani) objavljeni v poletni strokovni številki Urbanega izziva, izdajatelja Urbanističnega inštituta Republike Slovenije.