Z letošnjim strokovnim srečanjem se bomo preko primerov prostorskega načrtovanja, s fokusom na trajnostni rabi že pozidanih območij, posvetili tudi upravljanju prostora. Srečanje bo potekalo na dan, ko se začne uporabljati nova prostorska in gradbena zakonodaja, zato so dobrodošli tudi prispevki v tej luči. Glede upravljanja prostora nova zakonodaja po eni strani prinaša osnove za učinkovitejšo zemljiško politiko in racionalno usmerjanje prostorskih ureditev, hkrati pa preko drugih instrumentov omogoča poenostavitve, npr. za posamično poselitev.
Kako bomo pri prostorskem načrtovanju in upravljanju prostora vzpostavili učinkovita in izvedljiva orodja, ki bodo omogočila, da se prostorski plani in načrti tudi uresničijo? Pa ne samo tam, kjer to forsira močan zasebni interes. Kakšni so potenciali sodelovalnega upravljanja, vključevanja deležnikov na način preseganja parcialnih interesov? Zanima nas učinkovito usklajevanje interesov v prostoru na vseh ravneh, na lokalni, regionalni oz. medobčinski in državni. Na lokalni ravni kakovostno upravljanje prinaša spodbudne primere dobre prakse, ki presegajo zgolj zakonodajni okvir (prenove degradiranih območij idr.). Kateri so primeri dobrih praks na državni ravni oz. kako jih spodbuditi?
Namen srečanja je obravnavati prostorsko načrtovanje in upravljanje prostora s formalnega in neformalnega vidika, pri čemer zasledujemo cilje prostorskega razvoja skozi različne ravni urejanja prostora Slovenije.
Vabljeni k oddaji prispevkov (podaljšan rok!), k predstavitvam dobre prakse in aplikativnih raziskav in razmislekom, kako se najbolje odzvati na novosti v zakonodaji oz. utemeljeno predlagati spremembe:
Lepo vas pozdravljamo!
Uredniški odbor DUPPS in Urbanistični inštitut
Kako bomo pri prostorskem načrtovanju in upravljanju prostora vzpostavili učinkovita in izvedljiva orodja, ki bodo omogočila, da se prostorski plani in načrti tudi uresničijo? Pa ne samo tam, kjer to forsira močan zasebni interes. Kakšni so potenciali sodelovalnega upravljanja, vključevanja deležnikov na način preseganja parcialnih interesov? Zanima nas učinkovito usklajevanje interesov v prostoru na vseh ravneh, na lokalni, regionalni oz. medobčinski in državni. Na lokalni ravni kakovostno upravljanje prinaša spodbudne primere dobre prakse, ki presegajo zgolj zakonodajni okvir (prenove degradiranih območij idr.). Kateri so primeri dobrih praks na državni ravni oz. kako jih spodbuditi?
Namen srečanja je obravnavati prostorsko načrtovanje in upravljanje prostora s formalnega in neformalnega vidika, pri čemer zasledujemo cilje prostorskega razvoja skozi različne ravni urejanja prostora Slovenije.
Vabljeni k oddaji prispevkov (podaljšan rok!), k predstavitvam dobre prakse in aplikativnih raziskav in razmislekom, kako se najbolje odzvati na novosti v zakonodaji oz. utemeljeno predlagati spremembe:
- do 05.4.2018: rok za oddajo povzetkov prispevkov (na eni strani) na: drustvo.dupps@gmail.com
- do 20.4.2018: rok za pregled povzetkov in osnutka programa (DUPPS)
- do 20.5.2018: rok za oddajo ppt prispevkov za Sedlarjevo srečanje
- do 30.6.2018: rok za oddajo prispevkov za objavo v zborniku Sedlarjevega srečanja (v Urbanem izzivu)
Lepo vas pozdravljamo!
Uredniški odbor DUPPS in Urbanistični inštitut