Spoštovani,
Z veseljem Vas vabimo na že 27. Sedlarjevo srečanje urbanistov in prostorskih planerjev Slovenije "Vizije prostorskega razvoja: zelena tirna infrastruktura" bo v petek, 3.6.2016 od 8.30 do 15.30 v Mestnem muzeju v Ljubljani.
Pogledali bomo skozi prizmo razvoja evropskih infrastrukturnih koridorjev Baltsko – Jadranskega in Mediteranskega na poteku skozi Slovenijo. Obravnavali bomo infrastrukturno prioriteto drugi tir Divača – Koper, vizijo razvoja železnic v Sloveniji ter konkretne projekte, kot so drugi tir Ljubljana – Jesenice (z odcepom do letališča Brnik), Ljubljansko železniško vozlišče in Logistični center, vizije razvoja mestnega in primestnega tirnega prometa in drugo.
Primerjalno bomo spomnili na izvedbo slovenskega avtocestnega križa, ki je po anketah javnega mnenja največji dosežek urejanja prostora Slovenije v zadnjem stoletju. "Pomeni zgodovinsko prelomnico v povezanosti in dostopnosti našega nacionalnega prostora in njegovi vključitvi v evropsko prometno omrežje. Pomeni novo prelomnico od izgradnje železnic pred stoletjem in več, to je še v časih Avstro-ogrske monarhije ...« je zapisano v obrazložitvi žirije Nagrade Maks Fabiani, ki je projektu v letu 2015 podelila posebno jubilejno odličje.
Namen srečanja je spodbuditi strokovno in laično javnost h kritično konstruktivni razpravi, obenem pa vladajoče strukture na državni in lokalni ravni k pravim in pravočasnim odločitvam in ukrepom. Tudi prijave k nastopom so pokazale, da gre za nadvse aktualno temo, v Društvu pa smo veseli, da bomo skupaj z vami dodali svoj prispevek k obravnavi slovenske železniške infrastrukture in morda k spodbuditvi rešitev!
Zato še enkrat prisrčno vabljeni!
Povezava do programa.
Vabila in prijavnice bodo dostopni v roku enega tedna.
Z veseljem Vas vabimo na že 27. Sedlarjevo srečanje urbanistov in prostorskih planerjev Slovenije "Vizije prostorskega razvoja: zelena tirna infrastruktura" bo v petek, 3.6.2016 od 8.30 do 15.30 v Mestnem muzeju v Ljubljani.
Pogledali bomo skozi prizmo razvoja evropskih infrastrukturnih koridorjev Baltsko – Jadranskega in Mediteranskega na poteku skozi Slovenijo. Obravnavali bomo infrastrukturno prioriteto drugi tir Divača – Koper, vizijo razvoja železnic v Sloveniji ter konkretne projekte, kot so drugi tir Ljubljana – Jesenice (z odcepom do letališča Brnik), Ljubljansko železniško vozlišče in Logistični center, vizije razvoja mestnega in primestnega tirnega prometa in drugo.
Primerjalno bomo spomnili na izvedbo slovenskega avtocestnega križa, ki je po anketah javnega mnenja največji dosežek urejanja prostora Slovenije v zadnjem stoletju. "Pomeni zgodovinsko prelomnico v povezanosti in dostopnosti našega nacionalnega prostora in njegovi vključitvi v evropsko prometno omrežje. Pomeni novo prelomnico od izgradnje železnic pred stoletjem in več, to je še v časih Avstro-ogrske monarhije ...« je zapisano v obrazložitvi žirije Nagrade Maks Fabiani, ki je projektu v letu 2015 podelila posebno jubilejno odličje.
Namen srečanja je spodbuditi strokovno in laično javnost h kritično konstruktivni razpravi, obenem pa vladajoče strukture na državni in lokalni ravni k pravim in pravočasnim odločitvam in ukrepom. Tudi prijave k nastopom so pokazale, da gre za nadvse aktualno temo, v Društvu pa smo veseli, da bomo skupaj z vami dodali svoj prispevek k obravnavi slovenske železniške infrastrukture in morda k spodbuditvi rešitev!
Zato še enkrat prisrčno vabljeni!
Povezava do programa.
Vabila in prijavnice bodo dostopni v roku enega tedna.